Inmatriculari

VĂ INFORMĂM CĂ ÎNCEPÂND CU DATA DE 06.07.2016 TAXELE NU SE MAI ACHITĂ ÎN NUMERAR LA UNITĂȚILE CEC BANK

ADRESELE CASERIILOR:

TREZORERIA MUNICIPIULUI ARAD                 - MUNICIPIUL ARAD, BULEVARDUL REVOLUȚIEI NR.77
 
INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEȚUL ARAD       - S.P.C.R.P.C.Î.V.
 
 
Documente necesare pentru înmatricularea unui vehicul achiziţionat din România sau dintr-un alt stat membru UE care nu a fost niciodată înmatriculat

1) Cererea solicitantului; 

2) Fişa de înmatriculare vizată la organul fiscal teritorial competent; 
3) Cartea de identitate a vehiculului, în original şi copie;
4) Documentul care atestă dreptul de proprietate, în original şi copie;
5) Actul de identitate al solicitantului, în original şi copie;
6) Copia asigurării de răspundere civilă (RCA) în termen de valabilitate;
7) Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 lei.  Se poate achita ;
  • ÎN NUMERAR LA CASERIILE UNITĂȚILOR TREZORERIEI STATULUI,
  • LA GHIȘEUL S.P.C.R.P.C.Î.V.
  • MANDAT POȘTAL
  • INTERNET BANKING  
  • VIRAMENT BANCAR
DENUMIRE: INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEȚUL ARAD
CONT IBAN: RO87TREZ021502601X024452 
COD FISCAL: 3519666
 
9) Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare, în valoare de 40 lei, pentru număr la rând, respectiv 85 lei pentru număr preferenţial (se achită la ghişeu cu ocazia depunerii documentelor).
10) În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
11) În situaţia în care persoana care a realizat achiziţia intracomunitară a mijlocului de transport şi solicită înmatricularea acestuia,  nu este înregistrată în scopuri de TVA conform art.153 din Legea nr.571/2003 cu modificările şi completările ulterioare, se vor depune, după caz, şi următoarele documente:
     • formularul “Certificat privind atestarea plăţii taxei pe valoarea adăugată, în cazul achiziţiilor intracomunitare de mijloace de transport noi”, dacă mijlocul de transport este nou în sensul titlului VI din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare
sau
     • formularul “Certificat” , dacă mijlocul de transport nu este nou în sensul titlului VI din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare 
 
          În conformitate cu  prevederile  Ordinului comun MAI-MFP nr.168/2039/2010 – publicat în M.Of. nr.327/06.09.2010, certificatul se obţine de la Administraţia Naţională de Administrare Fiscală, Administraţia Finanţelor Publice competente pe raza cărora solicitanţii îşi au domiciliul sau sediul 
12) Certificat care atestă plata accizelor, în cazul în care persoanele fizice care solicită înmatricularea unui autoturism sau autoturism de teren, achiziţie intracomunitară, a cărui capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3000 cmc, potrivit prevederilor art. 211 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Modelul certificatului care atestă plata accizelor este prevăzut în Ordinul Preşedintelui ANAF publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 663/29.10.2013 .
 
Documente necesare pentru înmatricularea unui vehicul achiziţionat din România şi este înmatriculat în Arad sau alt judeţ (transcriere)
 
1. Cererea solicitantului; 
2. Fişa de înmatriculare, semnată de fostul şi noul propietar, vizată la organul fiscal teritorial competent (în locul vizei fostului propietar se poate depune certificatul de atestare fiscală emis de organul fiscal teritorial competent);
3. Cartea de identitate a vehiculului, în original şi copie;
4. Documentul care atestă dreptul de proprietate, în original şi copie;
5. Actul de identitate al solicitantului, în original şi copie;
6. Dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice, în termen de valabilitate;
7. Copia asigurării RCA, în termen de valabilitate;
8. Certificatul de înmatriculare al fostului proprietar în care acesta a înscris transmiterea dreptului de proprietate;
9. Plăcuţele cu numărul de înmatriculare, dacă fostul propietar are domiciliul/sediul pe raza altui judeţ şi nu a optat pentru păstrarea numărului respectiv. 
10. Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 lei. Se poate achita ;
  • ÎN NUMERAR LA CASERIILE UNITĂȚILOR TREZORERIEI STATULUI,
  • LA GHIȘEUL S.P.C.R.P.C.Î.V.
  • MANDAT POȘTAL
  • INTERNET BANKING  
  • VIRAMENT BANCAR
DENUMIRE: INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEȚUL ARAD
CONT IBAN: RO87TREZ021502601X024452 
COD FISCAL: 3519666
12. Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare (dacă acestea nu se păstrează de fostul proprietar) în valoare de 40 lei pentru număr la rând respectiv 85 lei pentru număr preferenţial, sume achitate la ghişeul de depunere documente;
13. Certificatul de autenticitate al vehiculului emis de Registrul Auto Român, cu excepţia autovehiculelor destinate competiţiilor sportive şi a vehiculelor istorice;
14. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
15. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
 
 
Documente necesare pentru înmatricularea unui vehicul achiziţionat din afara UE şi care a mai fost înmatriculat
 
1. Cererea solicitantului; 
2. Fişa de înmatriculare vizată la organul fiscal teritorial competent; 
3. Cartea de identitate a vehiculului original şi copie;
4. Documentul care atestă dreptul de proprietate original şi copie;
5. Actul de identitate al solicitantului original şi copie;
6. Dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice în termen de valabilitate;
7. Copia asigurării RCA, în termen de valabilitate;
8. Dovada efectuării formalităţilor vamale de import (definitiv sau temporar), în original sau copie legalizată;
9. Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 lei. Se poate achita ;
  • ÎN NUMERAR LA CASERIILE UNITĂȚILOR TREZORERIEI STATULUI,
  • LA GHIȘEUL S.P.C.R.P.C.Î.V.
  • MANDAT POȘTAL
  • INTERNET BANKING  
  • VIRAMENT BANCAR
DENUMIRE: INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEȚUL ARAD
CONT IBAN: RO87TREZ021502601X024452 
COD FISCAL: 3519666
10. Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare, în valoare de 40 lei pentru număr la rând, respectiv 85 lei pentru număr preferenţial, sume achitate la ghişeul de depunere documente;
11. Certificatul de autenticitate eliberat de Registrul Auto Român;
12. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora;  
13. Documentele de înmatriculare eliberate de autorităţile străine, în original, precum şi plăcuţele cu numărul de înmatriculare;
14. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
 

Documente necesare pentru înmatricularea unui vehicul achiziţionat din afara UE şi care nu a fost niciodată înmatriculat

1. Cererea solicitantului; 
2. Fişa de înmatriculare vizată la organul fiscal teritorial competent; 
3. Cartea de identitate a vehiculului, în original şi copie;
4. Documentul care atesta dreptul de proprietate, în original si copie;
5. Actul de identitate al solicitantului, în original şi copie;
6. Copia asigurării de răspundere civilă (RCA) în termen de valabilitate;
7. Dovada efectuării formalităţilor vamale de import (definitiv sau temporar), în original sau copie legalizată;
8. Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 lei. Se poate achita;
  • ÎN NUMERAR LA CASERIILE UNITĂȚILOR TREZORERIEI STATULUI,
  • LA GHIȘEUL S.P.C.R.P.C.Î.V.
  • MANDAT POȘTAL
  • INTERNET BANKING  
  • VIRAMENT BANCAR
DENUMIRE: INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEȚUL ARAD
CONT IBAN: RO87TREZ021502601X024452 
COD FISCAL: 3519666
 
9. Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare, în valoare de 40 lei, pentru număr la rând, respectiv 85 lei pentru număr preferenţial (se achită la ghişeu cu ocazia depunerii documentelor);
10. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
 
Documente necesare pentru înmatricularea unui vehicul achiziţionat din UE care a mai fost înmatriculat
 
1. Cererea solicitantului; 
2. Fişa de înmatriculare vizată la organul fiscal teritorial competent; 
3. Cartea de identitate a vehiculului original şi copie;
4. Documentul care atestă dreptul de proprietate original şi copie;
5. Actul de identitate al solicitantului original şi copie;
6. Dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice, în termen de valabiliate;
7. Copia asigurării RCA în termen de valabilitate;
8. Documentele de înmatriculare eliberate de autorităţile străine, în original, precum şi plăcuţele cu numărul de înmatriculare;
9. Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 lei. Se poate achita;
  • ÎN NUMERAR LA CASERIILE UNITĂȚILOR TREZORERIEI STATULUI,
  • LA GHIȘEUL S.P.C.R.P.C.Î.V.
  • MANDAT POȘTAL
  • INTERNET BANKING  
  • VIRAMENT BANCAR
DENUMIRE: INSTITUȚIA PREFECTULUI JUDEȚUL ARAD
CONT IBAN: RO87TREZ021502601X024452 
COD FISCAL: 3519666
 
10. Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare, în valoare de 40 lei pentru număr la rând respectiv 85 lei pentru număr preferenţial, sume achitate la ghişeul de depunere documente;
11. Certificatul de autenticitate eliberat de Registrul Auto Român;
12. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
13. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
14. În situaţia în care persoana care a realizat achiziţia intracomunitară a mijlocului de transport şi solicită înmatricularea acestuia,  nu este înregistrată în scopuri de TVA conform art.153 din Legea nr.571/2003 cu modificările şi completările ulterioare, se vor depune, după caz, şi următoarele documente:
     • formularul “Certificat privind atestarea plăţii taxei pe valoarea adăugată, în cazul achiziţiilor intracomunitare de mijloace de transport noi”, dacă mijlocul de transport este nou în sensul titlului VI din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, 
sau
     • formularul “Certificat”, dacă mijlocul de transport nu este nou în sensul titlului VI din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.
 
     În conformitate cu  prevederile  Ordinului comun MAI-MFP nr.168/2039/2010 – publicat în M.Of. nr.327/06.09.2010, certificatul se obţine de la Administraţia Naţională de Administrare Fiscală, Administraţia Finanţelor Publice competente pe raza cărora solicitanţii îşi au domiciliul sau sediul .
15. Certificat care atestă plata accizelor, în cazul în care persoanele fizice care solicită înmatricularea unui autoturism sau autoturism de teren, achiziţie intracomunitară, a cărui capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3000 cmc, potrivit prevederilor art. 211 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Modelul certificatului care atestă plata accizelor este prevăzut în Ordinul Preşedintelui ANAF publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 663/29.10.2013.
 
 
 
 

A N U N Ț 

     Preşedinţii, locţiitorii, membrii, operatorii de calculator din cadrul birourilor electorale ale secţiilor de votare din Municipiul Arad, sunt rugaţi să se prezinte pentru plata indemnizaţiei de participare la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor, neridicată în luna decembrie 2016 - ianuarie 2017, la sediul Instituţiei Prefectului Arad, B-dul Revoluţiei nr. 75,

în perioda 22 – 23 februarie 2017, între orele 1200 - 1630 

© 2010. Toate drepturile rezervate. Institutiei Prefectului judetului Arad