Radieri

 
 
Documente necesare pentru radierea unui vehicul din circulaţie în cazul în care deţinătorul nu mai doreşte menţinerea vehiculului în circulaţie
 
1. Cererea solicitantului; 
2. Copia unui document care atestă deţinerea unui garaj, teren, curte, parcare, unde va fi depozitat vehiculul respectiv;
3. Certificatul de înmatriculare;
4. Plăcuţele cu numărul de înmatriculare;
5. Cartea de identitate a vehiculului în original şi copie;
6. Fişa de înmatriculare cu viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale sau certificatul de atestare fiscală; 
7. Certificatul de radiere - 3 exemplare;
8. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
9. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
 
Documente necesare pentru radierea unui vehicul din circulaţie în cazul declarării furtului vehiculului
 
1. Cererea solicitantului; 
2. Documentul emis de poliţie care atestă furtul în ţară sau străinătate;
3. Certificatul de înmatriculare;
4. Cartea de identitate a vehiculului în original şi copie;
5. Fişa de înmatriculare cu viza organului fiscal competent al autorităţii Administraţiei Publice locale (D.I.T.L.); 
6. Certificatul de radiere  – 3 exemplare;
7. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
8. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
 
Documente necesare pentru radierea unui vehicul din circulaţie în cazul scoaterii definitive a vehiculului din România (export)
 
1. Cererea solicitantului; 
2. Fisa de inmatriculare cu viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale , stabilită potrivit legii, ori a certificatului de atestare fiscală;
3. Certificatul de înmatriculare;
4. Plăcuţele cu numărul de înmatriculare;
5. Cartea de identitate a vehiculului în original şi copie;
6. Documentul care atestă exportul vehiculului (document vamal românesc de export / document străin vamal de import / document de înmatriculare în străinătate / sau alte înscrisuri oficiale străine din care rezultă exportul sau înmatricularea în străinătate);
7. Certificat de radiere – 3 exemplare;
8. Actul de identitate al solicitantului în original şi copie;
9. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
10. Se poate da curs radierii şi fără Cartea de Identitate a vehiculului, certificatul de înmatriculare şi plăci dacă se face dovada că acestea au fost reţinute de autorităţile străine la înmatriculare;
11. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
 
Documente necesare pentru radierea unui vehicul din circulaţie în cazul predării vehiculului către o unitate specializată în vederea dezmembrării
 
1. Cererea solicitantului;
2. Certificatul de înmatriculare;
3. Actul de identitate al solicitantului în original şi copie;
4. Plăcuţele cu numărul de înmatriculare;
5. Cartea de identitate a vehiculului în original şi copie;
6. Documentul care atestă dezmembrarea, casarea sau predarea unei unităţi specializate în vederea dezmembrării;
7. Fişa de înmatriculare cu viza organului fiscal competent teritorial (D.I.T.L.), sau  certificatul de atestare fiscală. 
8. Certificat de radiere – 3 exemplare;
9. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora; 
10. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.

A N U N Ț 

     Preşedinţii, locţiitorii, membrii, operatorii de calculator din cadrul birourilor electorale ale secţiilor de votare din Municipiul Arad, sunt rugaţi să se prezinte pentru plata indemnizaţiei de participare la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor, neridicată în luna decembrie 2016 - ianuarie 2017, la sediul Instituţiei Prefectului Arad, B-dul Revoluţiei nr. 75,

în perioda 22 – 23 februarie 2017, între orele 1200 - 1630 

© 2010. Toate drepturile rezervate. Institutiei Prefectului judetului Arad